Ready for take off! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Hoogenboom - WaarBenJij.nu Ready for take off! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Laura Hoogenboom - WaarBenJij.nu

Ready for take off!

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 September 2013 | Nederland, Nederland

Na jaren dromen over parelwitte stranden, snorkelen en duiken in het mooiste koraal rif, het spotten van wilde en gevaarlijke dieren, het leven in de outback, het leven in de grote steden en de vrijheid van het dagelijks werken, ga ik nu eindelijk mijn droom waar maken! Ik ga reizen door Australië! Het land waar werkelijk waar alles te zien is!

Ondanks dat ik hier al jaren over droom, waren er twee dingen die mij tegen konden houden. M’n baan en het gemis van mijn familie/vrienden. Maar nu mijn verlof is goedgekeurd (THANK GOD I LOVE MY JOB!) en ik een flexibel jaarticket kan boeken, is de keuze natuurlijk erg makkelijk!

Ik moet nog even geduld hebben, maar in januari is het dan zover! Dan vlieg ik naar Melbourne. De stad waar mijn lieve vriendinnen Priscilla en Danique na 4 maanden werken, op me wachten. Vanaf dat moment hebben wij onze welverdiende centen op zak en kan onze reis echt gaan beginnen!

We zijn al druk bezig met het voorbereiden. Lonely planet op tafel en uitstippelen maar.. Hmm waar zullen we beginnen? Dat is de vraag.. Ach we zien het allemaal wel. Dat is juist de ultieme uitdaging van het backpacken.

Hoelang wij precies in Australië zullen blijven, is voor iedereen nog een vraag. Maar met een flexibel jaarticket hoeven wij daar gelukkig nog niet over na te denken.

Eén ding is zeker.. we vliegen naar de andere kant van de wereld en als we dan toch naar de andere kant van de wereld vliegen.. kunnen we Nieuw Zeeland natuurlijk niet overslaan!

Via mijn reisblog kan ik deze geweldige ervaring met jullie delen. In de middle of nowhere wordt het schrijven van een verslag een beetje lastig, maar ik zal m’n best doen om jullie op de hoogte te houden van alle avonturen down under!

  • 17 September 2013 - 00:30

    Jo Blokker:

    He moppie
    Hartstikke leuk dat we mee mogen gaan genieten van jouw ultieme droom!
    Ik hoop dat je de reis van je leven gaat maken en gaat genieten van al het moois dat
    Australië te bieden heeft!
    Veel schrijven hier he mop!!!!!!
    Dikke kus Jootje xxxx

  • 17 September 2013 - 00:31

    Jo Blokker:

    He moppie
    Hartstikke leuk dat we mee mogen gaan genieten van jouw ultieme droom!
    Ik hoop dat je de reis van je leven gaat maken en gaat genieten van al het moois dat
    Australië te bieden heeft!
    Veel schrijven hier he mop!!!!!!
    Dikke kus Jootje xxxx

  • 17 September 2013 - 00:36

    Danique Theelen:

    Onze droom wordt werkelijkheid moppie! Heb er zo veel zin in en kan echt niet wachten tot het zo ver is dat we daar echt kunnen gaan genieten. En wat heb je weer een leuk verhaaltje geschreven :).

    Xxx

  • 17 September 2013 - 12:10

    Nadia:

    Super gaaf meis!
    Australië en Nieuw Zeeland staan beiden ook nog op mijn 'to go' lijst :-)

    Alvast heel veel plezier met het uitstippelen van jullie reis, voor je het weet is het zo ver! ;-)
    Enjoy!

    xx

  • 17 September 2013 - 18:10

    Laura:

    Bedankt voor jullie berichtjes. Echt lief. Komt helemaal goed. Hou jullie zeker op de hoogte!

    Nog even Daan, dan kunnen we eindelijk gaan genieten van onze reis! X

  • 09 Januari 2014 - 10:01

    Martin Spronk:

    Laura,
    Goede reis en veel plezier daar aan de andere kant van de wereld!

    Groetjes,
    Martin

  • 10 Januari 2014 - 08:35

    Marcel:

    Laura,

    Ik zeg hier ook nog maar even, veel plezier en geniet ervan.... Ik kijk al uit naar je verslagen :-)

    Groeten

    MarcelvH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 12544

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 30 November -0001

Azië

01 Januari 2013 - 30 November -0001

Oceanië/Azië

Landen bezocht: