There we go! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Laura Hoogenboom - WaarBenJij.nu There we go! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Laura Hoogenboom - WaarBenJij.nu

There we go!

Door: laurahoogenboom1

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Juli 2012 | Nederland, Ridderkerk

Hi lieve familie, vrienden, vriendinnen, kennissen en andere volgers,

Vandaag is het dan zo ver! Ik ga het regenachtige Nederland verlaten en vlieg naar de andere kant van de wereld. Ik heb er zo ontzettend veel zin in!

We hebben al het een en ander uitgestippeld, om zoveel mogelijk te kunnen zien in de tijd dat we daar zijn, maar daar valt natuurlijk geen touw aan vast te knopen. We zien allemaal wel wat er op ons pad komt, dat is juist het leuke van backpacken! Je kan gaan en staan waar je wilt!

Nu nog even wat vriendinnen en familie gedag zeggen en dan kan de reis beginnen. Ik zeg, backpacktas om en gaan met die banaan!

Ik probeer zoveel mogelijk te posten, dus hou m'n reisblog in de gaten!

Liefs, Laura

  • 13 Juli 2012 - 11:35

    Romy:

    Jeej ik ben lekker als eerste die reageert!
    Ik zie je zo nog even, maar alvast een hele fijne reis en geniet er van! I love you en ik ga je volgen

    XXX

  • 13 Juli 2012 - 12:30

    Kim:

    Schat....

    Heel veel plezier..!! ga ervan genieten en kom weer heel thuis.!!

    ik zal je missen :(:( Love you !!

    Dikke kuss

  • 13 Juli 2012 - 12:40

    Melissa:

    Jeetje spannend zeg!! Ik krijg helemaal de kriebels als ik je berichtje lees!! Ik wens jullie allemaal een super avontuur een veel plezier!!! Ben benieuwd naar jullie verhaaltjes en voorzichtig he? Niet met een ladyboy thuis komen!!! Love you very muchos!!!(L)

  • 13 Juli 2012 - 13:06

    Niki:

    Heel veel plezier en geniet ervan :) :)

  • 13 Juli 2012 - 13:09

    Harry Jacobs:

    Veel plezier en goeie reis!!
    Ik ga je volgen.

    Harry

  • 13 Juli 2012 - 19:40

    Mark En Corina:

    Goeie reis ! Xxx

  • 14 Juli 2012 - 17:41

    Anja Schouten:

    Laura geniet ervan! ik wens jullie een goeie en veilige reis toe.

  • 16 Juli 2012 - 08:11

    Tanja:

    Heel veel plezier op je reis!

    groetjes, Tanja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ridderkerk

Azië

Thailand, Laos

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2012

Laos/Thailand - Party, party & party!

26 Juli 2012

Thailand/Laos - Love it!

17 Juli 2012

Thailand - First days

13 Juli 2012

There we go!
Laura

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 12575

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 30 November -0001

Azië

01 Januari 2013 - 30 November -0001

Oceanië/Azië

Landen bezocht: